یونولیت بسته بندی کولرگازی

یونولیت بسته بندی کولرگازی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته بندی کولرگازی

یونولیت بسته بندی کولرگازی سبب می شود که کولرگازی در زمان جابه جایی و حمل و نقل، دچار مشکل نشود و کوچکترین خط و خراشی نبیند.

کولرگازی در آخرین مرحله از تولید، بسته بندی می شود تا به انبار منتقل و از آنجا به مراکز فروش و عرضه این محصولات منتقل شود. مرحله بسته بندی کولرگازی، مرحله بسیار مهمی است که اگر به درستی انجام نشود، زحماتی که در سایر مراحل کشیده شده است به هدر می رود.

برای بسته بندی در این مرحله می توان از متریال مختلفی استفاده نمود که یکی از برترین آنها، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد. ورود یونولیت به صنعت بسته بندی، تحول بزرگی را در این صنعت ایجاد نموده است.

اهمیت بسته بندی کولر گازی

پیش از بررسی یونولیت بسته بندی کولرگازی ، کمی بیشتر با کولرگازی و اهمیت بسته بندی آن آشنا می شویم. کولرگازی، یک سیستم تهویه مطبوع است که سرمایش بسیار مطلوبی دارد. این وسیله از قطعات مختلفی مانند کمپرسور، شیرانبساط، کندانسور، لوله موبین و اواپراتور و … درست شده است که در صورت آسیب دیدگی، عملکرد کولرگازی را مختل می کنند. بنابراین باید دقت زیادی کرد که در زمان جابه جایی، آسیبی به قطعات کولرگازی وارد نشود.

بسته بندی هر یک از انواع کولرگازی ها اعم از یونیت مدل پنجره ای، مدل اسپیلت یا دو تکه، کولرگازی مدل پرتال، داکت اسپیلت، کولرگازی مولتی اسپیلت، مدل سقفی و زمینی و کولرگازی مرکزی و … باید با حساسیت بالایی و با استفاده از برترین متریال انجام شود تا مشکلی بوجود نیاید.

بسته بندی انواع کولرگازی ها با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی کولرگازی برای بسته بندی انواع این تجهیزات مناسب است. کولرگازی ها در مکان های مختلفی از جمله هتل، سالن ورزشی، مساجد، استادیوم، مجتمع تجاری، ساختمان های مسکونی، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، ادارات، خوابگاه ها، ورزشگاه ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و … کاربرد دارند. لذا با توجه به حجم بالای تولید کولرگازی در کارخانه ها، باید از متریالی برای بسته بندی آنها استفاده نمود که موجب افزایش سرعت بسته بندی شود. پلاستوفوم با خصوصیاتی که دارد موجب تسریع فرآیند بسته بندی می شود.

عواقب بسته بندی غیراصولی کولرگازی

یونولیت بسته بندی کولرگازی به خوبی می تواند از کولرگازی محافظت کند. استفاده از کولرگازی دارای مزایای بسیار زیادی است. آلودگی کمتر هوا، بهره مندی از فیلترهای ضدحساسیت، نصب به صورت مستقل در مکان های مختلف، حجم کم مصرف انرژی در مدل های اینورتر، تنظیم اتوماتیک دمای محیط، بی صدا کار کردن، یکنواخت خنک کردن محیط، عدم امکان رشد باکتری ها و قارچ ها، ضدعفونی کردن محیط و … از جمله این مزایا هستند.

اگر کولرگازی به درستی بسته بندی نشود، ممکن است در بخش های مختلف آسیب ببیند. در نتیجه، ممکن است عملکرد آن دچار مشکل شود و استفاده از آن، مزایای گفته شده را به همراه ندارد. بنابراین تولیدکنندگان باید اهمیت بسته بندی اصولی و استاندارد کولرگازی را درنظر بگیرند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی کولرگازی

استفاده از پلاستوفوم مخصوص بسته بندی کولرگازی، مزایای مهمی دارد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

– پلاستوفوم بسته بندی کولرگازی به صورت ضدرطوبت است و این مسئله سبب می شود که رطوبت و آب موجب پوسیدگی و زنگ زدگی کولرگازی نشود.

– پلاستوفوم بسته بندی کولرگازی سبک است و موجب چندین برابر شدن وزن کارتن های بسته بندی کولرگازی نمی شود.

– یونولیت عایق حرارت و برودت است. لذا عوامل محیطی سبب نمی شوند که آسیبی به کولرگازی وارد شود.

– هیچگونه ضربه ای نمی تواند سبب خراب شدن کولرگازی شود. زیرا یونولیتی که در پیرامون ماشین لباسشویی قرار گرفته است، از آن حفاظت می کند و مانع از تأثیر منفی ضربات و فشارها بر روی کولرگازی می شود.

– یونولیت بسته بندی کولرگازی مانع از تأثیرات منفی آلودگی محیط بر روی کولرگازی می شود. زیرا پلاستوفوم از جهات مختلفی عایق است.

استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی تجهیزات سرمایشی، آری یا خیر؟

با توجه به مزایای استفاده از یونولیت در استفاده از آن برای بسته بندی تجهیزات سرمایشی، جای هیچگونه تردیدی نیست. اما ممکن است برخی از دغدغه مندان محیط زیست دچار این تردید شوند که آیا استفاده از یونولیت برای سلامتی محیط زیست مضر نیست؟

نمی توان آثار منفی که یونولیت بر روی محیط زیست دارد را انکار کرد. برای تولید پلاستوفوم به نفت خام نیاز می باشد که خود این مسئله، آثار مخربی بر محیط زیست دارد. زیرا در حین تولید آن، آلاینده هایی تولید می شود.

اما درباره استفاده از یونولیت بسته بندی کولرگازی باید بدانید که اگر پلاستوفوم بازیافت شود، کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند. بنابراین برای تولید پلاستوفوم بسته بندی باید از مواد بازیافتی یونولیتی استفاده نمود تا سلامت محیط زیست کمتر در معرض خطر قرار بگیرد.

به هر حال برای بسته بندی کولرگازی باید از متریالی استفاده نمود. هر متریالی دارای معایب و مزایایی است. هیچ متریالی وجود ندارد که تولید و دفع آن به محیط زیست آسیبی وارد نکند. اما در میان متریال قابل استفاده برای بسته بندی کولرگازی، پلاستوفوم مناسب تر از سایر موارد است.

هزینه یونولیت بسته بندی کولرگازی

نرخ پلاستوفوم بسته بندی تجهیزات سرمایشی به چندین عامل بستگی دارد که مهمترین آنها شامل کیفیت یونولیت، ابعاد یونولیت مورداستفاده، دانسیته یونولیت، تعداد قطعات یونولیتی برای بسته بندی کولر و … می باشند. کارخانه های مختلف، این محصولات را با نرخ متفاوتی عرضه می کنند. از آنجاییکه بسته بندی کولرگازی اهمیت زیادی دارد، نباید از یونولیت های بی کیفیت و ارزان قیمت برای بسته بندی آن استفاده نمود. لذا به جای توجه صد درصدی به قیمت ها، به کیفیت این متریال توجه داشته باشید.

کلام آخر

پس از اینکه پروسه تولید کولرگازی به اتمام رسید، باید با استفاده از متریال مناسب به بسته بندی آنها اقدام نمود. یونولیت بسته بندی کولرگازی از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است و برای بسته بندی در این زمینه، کاملاً مناسب است. پلاستوفوم در اطراف کولرگازی قرار می گیرد و با استفاده از بندها و پلاستیک های ضربه گیر و محکم کننده های دیگر، بسته بندی کولرگازی کامل تر می شود. برچسب ها و اطلاعات مربوطه بر روی کارتن نهایی ثبت می شود و محصول بسته بندی شده به انبار منتقل می شود. تمامی اصول بسته بندی به صورت دقیق رعایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار با قیمت مناسب را از کارخانه بزرگ ایران یونولیت انجام دهید که از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت در ایران است. یونولیت یا

مشاهده »
خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری باید بر اساس نوع یونولیت، ابعاد یونولیت، دانسیته یونولیت، سطح کیفی یونولیت و برخورداری از استانداردها صورت بگیرد. شهرری با مساحت

مشاهده »
خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »