بهترین نوع یونولیت سقفی چیست ؟

دسته بندی:
چکیده محتوا
بهترین نوع یونولیت سقفی چیست ؟

بهترین نوع یونولیت سقفی : اگر می خواهید در این خصوص اطلاعات خوبی داشته باشید ، به ادامه مطلب با دقت بسیار توجه کنید.

سازندگان و مهندسان همواره به فکر استفاده از مصالح ساختمانی جدید و پیشرفته هستند. مصالح ساختمانی مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک ویژگی های مختلفی دارند و به سبب ویژگی های خاص خود از سوی سازندگان مختلف موردتوجه قرار می گیرند.

سازندگان برای ساخت سازه های خود با توجه به شرایط موجود از مصالح ساختمانی مختلفی استفاده می کنند.

از یونولیت یا پلاستوفوم چه می دانید ؟

بهترین نوع یونولیت سقفی برای ساختمان سازی مورداستفاده قرار می گیرد. یونولیت یا پلاستوفوم ، ماده ای سفید رنگ زیرمجموعه فرآورده های پتروشیمیایی است. این یونولیت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که موجب استفاده از آنها در صنایع گوناگون شده است.

این مواد به شکل دانه های ریز سفید رنگی هستند که در مجاورت بخار انبساط پیدا می کنند تا تحت چندین مرحله به یونولیت تبدیل شوند. به این مواد ، پلی استایرن گفته می شود که نماد اختصاری آن ، ESP است. پلی استایرن ها در برابر آب از پایداری بسیار خوبی برخوردار هستند و هرگز دچار مشکل نمی شوند.

ذرات پلی استایرن متشکل از پروپان است. سازندگان یونولیت های سقفی را با بهره گیری از دانه های پلی استایرن ، دو مدل یونولیت دارای روکش و فاقد روکش می سازند. یونولیت های فاقد روکش را می توان رنگ کرد. ولی یونولیت سقفی روکش دار ، دارای رنگ هستند.

بهترین نوع یونولیت سقفی را در ابعاد و وزن های مختلفی می سازند. بنابراین اگر لیست محصولات یونولیت را بررسی کنید ، مشاهده می کنید که این محصولات در ابعاد و ویژگی های مختلفی وجود دارند. ضخامت های مختلف یونولیت ها و دانسیته متفاوت آنها سبب می شود که میزان خاصیت عایق سازی آنها متفاوت باشد.

طول ، عرض و ارتفاع یونولیت سقفی نسوز و دانسیته آن

یونولیت ها برای سقف های کرومیتی یا تیرچه های سیمانی مورداستفاده قرار می گیرند. ظاهر یونولیت ها معمولاً شبیه به یکدیگر است و تفاوت خاصی در شکل ظاهری آنها وجود ندارد. در بخش زیرین یونولیت ها خطوطی وجود دارند که گچ کاری را راحت تر می کنند.

وزن هر قطعه از یونولیت ممکن است با توجه به دانسیته آن 7 ، 8 ، 10 و … کیلوگرم باشد. ابعاد یونولیت سقفی متنوع است. یونولیت های 200 * 50 * 25 ، یونولیت های 100 * 66 * 25  ، یونولیت های 100 * 66 * 20 و … از انواع یونولیت های موجود در بازار هستند. مسلماً ابعاد مختلف یونولیت سبب می شوند که وزن هر قطعه متفاوت باشد.

در ارتباط با بهترین نوع یونولیت سقفی باید به یک مسئله مهم توجه داشته باشید. عرض یونولیت های سقفی از تیرچه سیمانی بیشتر است، بنابراین باید به این مسئله توجه داشت که این یونولیت ها دارای کیفیت لازم باشند تا در زمان جابه جایی دچار شکستگی و آسیب دیدگی نشوند و خسارتی به صاحبان پروژه وارد نشود. لذا از توجه به این مسئله مهم غافل نشوید.

تولیدکنندگان بر اساس نیاز صنایع مختلف ، یونولیت های سقفی را در چندین ابعاد تولید می کنند تا مناسب کاربردهای موردنظر صنایع باشد. بنابراین اگر یونولیت های سقفی را برای هر کاربردی می خواهید می توانید از میان یونولیت های تولیدی کارخانه ، ابعاد و نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

بهترین نوع یونولیت سقفی در ایران

شاید مخترعان یونولیت سقفی فکر نمی کردند که اختراع آنها تا این اندازه با استقبال روبرو شود. اما اینگونه شده است و تقاضای زیادی برای خرید یونولیت های سقفی وجود دارد. کارخانه های یونولیت سازی ، این محصولات را با ابعاد و ویژگی های مختلفی تولید می کنند. کارخانه های زیادی در ایران در این حوزه مشغول به کار هستند. درنظر داشته باشید که این کارخانه ها بر اساس یک معیار به تولید یونولیت اقدام نمی کنند.

این مسئله نشان می دهد که انتخاب کارخانه تولید یونولیت برای خرید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. خریداران باید یونولیتی را خریداری کنند که دارای دانسیته 12 باشد. همچنین مقاومت یونولیت در برابر آتش ، رطوبت ، ضربه و سایر موارد باید به دقت بررسی گردد. اما برای یک خریدار یا مشتری معمولی که دانشی در این زمینه ندارد بسیار دشوار است که بخواهد به این موارد توجه کند.

در اینجا چگونه می توان بهترین نوع یونولیت سقفی را با بهترین کیفیت انتخاب کرد ؟ با انتخاب یک کارخانه مجرب و متخصص در زمینه ساخت یونولیت ، می توانید اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری شده دارای دانسیته مناسب ، مقاومت بالا ، دوام حداکثری و سایر خصوصیات موردانتظار است.

پیشنهاد ما به شما این است که کارخانه ” ایران یونولیت ” را برای تأمین یونولیت های موردنیاز کسب و کار و یا سازه خود انتخاب کنید. این مجموعه ، یونولیت هایی را تولید می کند که در کیفیت حرف اول را می زند. ایران یونولیت با سالها تجربه و تخصص بالا آمادگی دارد که تأمین کننده یونولیت های موردنیاز شما در حجم بالا باشد.

کاربرد بهترین نوع یونولیت سقفی

این یونولیت ها در صنایع گوناگونی مورداستفاده قرار می گیرند. ورق های یونولیت برای عایق سازی دیوار و سقف و یا کف سازه ها به کار می رود. به صرفه بودن یونولیت ها سبب شده است که در اغلب پروژه های عمرانی ، این مصالح را جایگزین بلوک های سیمانی و سفالی کنند.

ورق های پلاستوفوم در موارد دیگری در ساختمان سازی مورداستفاده قرار می گیرند. اما علاوه بر ساختمان سازی ، صنایع دیگری مانند بسته بندی ، آموزشی ، تبلیغاتی و … از پلاستوفوم ها استفاده می کنند.

چرا یونولیت ها را جایگزین سایر مصالح کنیم ؟

بهترین نوع یونولیت سقفی به دلایلی از جمله سبکی ، مقاومت بالا در برابر رطوبت ، عایق سازی بالا ، دوام بسیار زیاد ، قابلیت بازیافت ، جابه جایی راحت ، مقاومت بالا در مقابل فشار ، ضد پوسیدگی و … جایگزین سایر مصالح ساختمانی مورداستفاده در اجرای سقف می شود.

بنابراین اگر از یونولیت های سقفی استفاده کنید ، به امتیازات ارزشمندی دست پیدا خواهید کرد. البته یک نکته مهم نباید فراموش شود و آنهم خرید یونولیت باکیفیت و مرغوب است که مزایای گفته شده را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »