یونولیت توپی چیست و چه کاربردی دارد ؟

دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت توپی چیست و چه کاربردی دارد ؟

یونولیت توپی در اندازه های گوناگونی تولید می شود. کاربرد این محصول در ماکت سازی ، قنادی ، ساخت تجهیزات تزئینی و کادویی و … می باشد.

 

پلاستوفوم توپی یا کره ای از وارد کردن مواد پلاستوفوم در قالب های ویژه آلومینیومی درست می شود که غالباً به شکل دو نیم کره متصل به یکدیگر است.

ابعاد و اندازه های مختلف پلاستوفوم توپی

پلاستوفوم های توپی در قطرهای 4 سانتی متر ، 6 سانتی متر ، 8 سانتی متر ، 12 سانتی متر ، 16 سانتی متر ، 20 سانتی متر ، 24 سانتی متر و 30 سانتی متر و … ساخته می شوند. بنابراین مصرف کنندگان می توانند پلاستوفوم های موردنیاز خود را در هر اندازه ای تهیه کنند و برای کاربرد موردنظر خود استفاده کنند.

کاربردهای یونولیت‌های توپی

کاربردهای یونولیت بسیار زیاد است. صنایع و کسب و کارهای مختلفی از یونولیت ها استفاده می کنند. کاربردهای زیاد یونولیت به دلیل خصوصیات خاص آنها و تنوع بسیار زیاد آنها است. یکی از پرکاربردترین یونولیت ها ، یونولیت توپی است. نام دیگر این یونولیت ، پلاستوفوم کروی می باشد.

این محصول در ابعاد ذکر شده برای استفاده در حوزه های مختلف ساخته می شود. ممکن است با استفاده از پلاستوفوم های توپی بتوان محصولات مختلفی را تولید کرد. به منظور اینکه کیفیت محصولات ساخته شده با پلاستوفوم های توپی زیاد باشد و امکان دستیابی به هدف موردنظر شما وجود داشته باشد ، باید پلاستوفوم های توپی مرغوب و باکیفیت با حداکثر چگالی ممکن را خریداری کرد.

امروزه از یونولیت توپی در ساخت لوازم دکوراتیو و تزئینی استفاده می شود. به طور مثال گلدان های دکوراتیو دارای گل های مصنوعی را با استفاده از پلاستوفوم های کروی تولید می کنند. این پلاستوفوم ها ، گزینه بسیار خوبی برای تزئین گلدان هستند.

همچنین برای ساخت عروسک های تزئینی از این پلاستوفوم ها استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این پلاستوفوم ها می توان به ساخت آواژور و آویزهای توپی اشاره نمود.

مزایای یونولیت‌های کروی

استفاده از این محصول ، مزایای زیادی به همراه دارد. نخست اینکه با کمترین هزینه می توان تزئینات وسایل مختلف را انجام داد. دوم اینکه ، یونولیت توپی سالم ترین مواد برای استفاده در کاربردهای موردنظر مانند قنادی ، ساخت وسایل دکوری ، ماکت سازی و … است که هیچگونه مشکلی برای سلامتی افراد ایجاد نکرده و همچنین به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند. پلاستوفوم های کروی اصلاً آلرژی ایجاد نمی کنند.

این یونولیت ها بعید است که فاسد شوند و معمولاً قدرتمند و با دوام هستند. افرادی که روزانه با این مواد برای ساعت های طولانی سروکار دارند ، هرگز در اثر تماس با این مواد دچار مشکل نمی شوند.

امکان رنگ آمیزی یونولیت توپی به رنگ های مختلف وجود دارد. رنگ آمیزی این پلاستوفوم ها بسیار آسان است. همچنین پلاستوفوم ها را می توان با استفاده از اکلیل و سایر المان های تزئینی ، تزئین نمود تا نمای زیباتری داشته باشند و زیباتر دیده شوند.

در صورتی که این پلاستوفوم بر روی فرش ریخته شوند ، به بافت فرش فرو نرفته و به بافت آن آسیب وارد نمی کنند. همچنین اگر این محصولات بر روی سرامیک و سایر سطوح بریزند ، جمع آوری آنها بسیار راحت است.

نکته مهمی در ارتباط با توپ های کروی

در ارتباط با یونولیت توپی باید یک مسئله مهم را درنظر بگیرید و آنهم این است که یونولیت ها مانند سایر مواد پلی استایرن نسبت به مواد نفتی مانند حلال ها حساس هستند و سریع با آنها وارد واکنش می شوند. ترکیب یونولیت های کروی با رنگ های تینردار و یا چسب های متفرقه موجب ذوب شدن پلاستوفوم های کروی می شود. همچنین ممکن است این یونولیت ها شعله ور شوند و شما را به دردسر بیاندازند.

بهترین مواد برای رنگ آمیزی یونولیت های کروی ، رنگ های پلاستیکی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید که برای چسباندن یونولیت های کروی حتماً چسب های ویژه یونولیت و یا چسب چوب را استفاده کنید.

دیگر کاربردهای یونولیت های کروی

علاوه بر کاربردهای ذکر شده برای یونولیت توپی ، از این محصول در موارد دیگری استفاده می کنند. ساخت عروسک ، تزئین اتاق عقد و عروسی ، درست کردن کار دستی ، تزئین رستوران ها و تالارها ، تزئین ویترین مغازه ها ، استفاده در کارهای هنری ، تزئین لابی هتل ها و … از جمله این موارد است.

افراد خوش ذوق و خوش سلیقه می توانند با ذهن مبتکر و خلاق خود از یونولیت های کروی ، استفاده های مختلفی کنند و در کسب و کار خود از این محصولات استفاده کنند. تنها کافیست کمی ابتکار به خرج دهید تا تزئینات وسایل و بخش های مختلف را به زیبایی هر چه تمام انجام دهید.

خرید یونولیت توپی

اگر نیاز به یونولیت های کروی دارید ، حتماً آنها را از مراکز معتبر و مجرب در این زمینه خریداری کنید. یونولیت های کروی بی کیفیت ، سریعاً حالت و شکل خود را از دست می دهند. اگر این محصولات توسط تولیدکنندگان غیرمتخصص تولید شود که برای ساخت آن از متریال بی کیفیت استفاده کنند ، حتی ممکن است احتمال فاسد شدن این یونولیت ها وجود داشته باشد.

مجموعه ایران یونولیت ، عرضه کننده انواع پلاستوفوم های کروی با کیفیت بسیار بالا است. با استفاده از تولیدات این مجموعه می توانید ساخت انواع ماکت ها ، تزئینات انواع وسایل ، دکورسازی انواع ویترین ها و … را به زیباترین نحو ممکن انجام دهید. این مجموعه با استفاده از متریال درجه یک و کم نظیر و دستگاه های پیشرفته و جدید به ساخت انواع یونولیت ها اقدام می کند.

قیمت یونولیت توپی

نرخ این محصولات با توجه به کیفیت متریال به کار رفته و حجم سفارشات شما ، تزئینات محصول و … تعیین می شود. در مجموع این محصولات ، نرخ بسیار مناسبی دارند. یکی از مقرون به صرفه ترین المان ها برای تزئینات و دکورسازی و ماکت سازی و …. ، پلاستوفوم های کروی هستند. بنابراین اگر به قیمت ها اهمیت زیادی می دهید ، نگران نباشید. چرا که با کمترین هزینه می توانید به خرید این یونولیت ها اقدام کنید. هر سؤالی که در ارتباط با این محصولات داشتید ، مطرح کنید تا کارشناسان ما بدان ها پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »