آشنایی با جعبه یونولیت

دسته بندی:
چیکید محتوا
آشنایی با جعبه یونولیت

آشنایی با جعبه یونولیت ، موضوع مقاله ماست . در ادامه با این محصول و کاربردهای مختلف آن ، به خوبی آشنا می شویم.

امروزه از یونولیت یا پلاستوفوم استفاده های مختلفی می کنند. یکی از موارد مصرف یونولیت ، ساخت جعبه پلاستوفومی است. استفاده از این جعبه ها در مواردی سودمند است. پلاستوفومی که برای ساخت این جعبه ها مورداستفاده قرار می گیرد ، باید مرغوبیت بالایی داشته باشد.

نحوه ساخت جعبه پلاستوفوم

آشنایی با جعبه یونولیت را از نحوه ساخت آن شروع می کنیم. جهت ساخت جعبه پلاستوفومی ، نخست بایستی ذرات پلی استایرن تحت حرارت قرار بگیرند و با بهره گیری از دیگ های بخار و یا دستگاه های ویژه ای انبساط پیدا کنند تا به خوبی متراکم و سخت شوند. سپس بلوک های پلاستوفومی ساخته می شوند و با توجه به نوع تقاضا ، تحت برش قرار می گیرند.

به منظور ساخت پلاستوفوم باید تجهیزاتی مانند دستگاه برش یونولیت ، دیگ بخار استاندارد ، دستگاه مواد پز پلاستوفوم ، دستگاه بلوکر پلاستوفوم ، تجهیزات و شیرآلات بخار ، میز برش ، مخزن کندانس ، سیلوی مواد پخته شده ، دستگاه آسیب مواد زائد پلاستوفوم ، سیستم شوتینگ پلاستوفوم و … در اختیار تولیدکننده باشد.

بررسی کاربردهای مهم باکس های یونولیتی

در ادامه آشنایی با جعبه یونولیت ، به بررسی کاربردهای آن می پردازیم. این باکس ها در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند. یکی از کاربردهای مهم این جعبه ها ، حمل دارو و نمونه های پزشکی است. برای انتقال نمونه های آزمایشگاهی به بیمارستان باید از این جعبه ها استفاده کرد. زیرا نمونه ها باید در دمای مشخصی نگه داری شوند وگرنه ویژگی های آنها تغییر نموده و قابل بررسی نیستند.

برای جابه جایی مواد غذایی و خوراکی فاسدشدنی در مسافت های طولانی می توان از پلاستوفوم های یونولیتی استفاده نمود. اگر این یخبندان ها تا چندین ساعت مقابل آفتاب قرار داده شوند ، مواد داخل آن خنک می مانند.

مسافرت های طولانی با باکس های یونولیتی

در ادامه آشنایی با جعبه یونولیت ، با یک کاربرد مهم آنها آشنا می شویم. استفاده از باکس های یونولیتی برای مسافرت بسیار رایج است. هرگونه مواد غذایی را می توان داخل باکس های یونولیتی نگهداری کرد. این جعبه ها که به یخبندان شناخته می شوند ، تا چندین ساعت تمامی مواد غذایی را در دمای خوب و ایده آل نگه داری می کنند تا فاسد نشوند.

کافیست چندین تکه یخ داخل این باکس ها قرار دهید و خوراکی و مواد غذایی خود را داخل باکس قرار دهید و با خیال راحت به سفر بروید. ماندگاری مواد غذایی داخل آنها به درجه حرارت هوا ، تعداد قطعات یخ درون آن ، نوع مواد غذایی و … بستگی دارد.

حفاظت از لوازم گوناگون با استفاده از باکس های یونولیتی

در رابطه با موضوع آشنایی با جعبه یونولیت ، به یک نکته مهم اشاره می کنیم. یکی از کاربردهای جعبه های پلاستوفومی ، استفاده به عنوان ضربه گیر می باشد. اگر از باکس های پلاستوفومی بسیار خوب استفاده کنید ، می توانید ظروف شکستنی را داخل آن در زمان جابه جایی نگهداری کنید تا به صورت صحیح و سالم به مقصد انتقال داده شوند. باکس های یونولیتی ، نقش حفاظتی داشته و به صورت ایمن از تجهیزات شکستنی و حساس نگهداری می کنند.

ذکر یک نکته در مبحث آشنایی با جعبه یونولیت

در زمان استفاده از جعبه های یونولیتی باید به نکات ایمنی توجه داشته باشید. یونولیت ها نسبت به بعضی از مواد حساس هستند و سریعاً با آنها وارد واکنش می شوند. از جمله این مواد می توان به برخی از رنگ های شیمیایی ، تینر ، مواد نفتی و … اشاره نمود. ممکن است یونولیت ها در زمان تماس با این مواد دچار خودسوزی شوند. بنابراین جعبه های یونولیتی را با استفاده از رنگ ها و چسب های مخصوص ، رنگ و یا چسب کاری کنید. در مواردی مشاهده شده است که زدن چسب به این مواد موجب جمع شدن آنها می شود.

آشنایی با جعبه یونولیت : بررسی خصوصیات مهم

تنوع جعبه های یونولیتی بسیار زیاد است. شما می توانید این جعبه ها را در ابعاد و اندازه های گوناگون تهیه کنید و برای کاربرد موردنظر خود استفاده کنید.

فشردگی ذرات یونولیت ها سبب شده است که آنها مقاومت بسیار زیادی در مقابل ضربات داشته باشند. بنابراین این جعبه ها می توانند بستر مناسبی برای نگهداری از لوازم حساس و شکننده در زمان جابه جایی باشند.

مهمترین خصوصیات این جعبه ها این است که عایق بسیار خوبی هستند و در برابر سرما و گرما همانند عایق عمل می کنند. لذا دمای درون جعبه متأثر از دمای هوای بیرون نخواهد بود که این حسن مهمی است.

این جعبه ها بسیار سبک و کم وزن هستند. لذا می توان آنها را به راحتی جابه جا کرد. سبکی این جعبه های ویونولیتی به آن دلیل است که حجم غالب یونولیت ها را هوا تشکیل داده است. لذا برای جابه جایی این جعبه ها اصلاً اذیت نخواهید شد.

خرید جعبه‌های یونولیتی

پس از آشنایی با جعبه یونولیت ، به معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان این محصولات می پردازیم. ایران یونولیت ، این محصولات را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می کند. این مجموعه به بالا بودن کیفیت یونولیت های مورداستفاده خود برای ساخت جعبه های یونولیتی بسیار اهمیت می دهد. به همین دلیل جعبه های یونولیتی ساخت ایران یونولیت از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. ساخت جعبه های یونولیتی این مجموعه به گونه ای انجام می شود که برای کاربردهای گوناگون مناسب باشد. سفارش ساخت هر یک از جعبه های یونولیتی موردنیاز خود را به ایران یونولیت ارائه دهید.

قیمت جعبه‌های یونولیتی

توضیحات لازم را من باب آشنایی با جعبه یونولیت ارائه دادیم. در زمان خرید این جعبه ها حتماً به کیفیت این جعبه ها توجه داشته باشید. سفارش ساخت این جعبه ها را به مراکز غیرمعتبر و متفرقه ندهید. استفاده از این جعبه ها بسیار مقرون به صرفه است. زیرا با نرخ اندکی می توانید یونولیت های موردنیاز خود را خریداری کنید. قیمت این جعبه ها با توجه به ابعاد جعبه و کیفیت یونولیت مورداستفاده برای ساخت جعبه ، متفاوت خواهد بود. ایران یونولیت علاوه بر ارائه جعبه های یونولیتی باکیفیت ، نرخ های مناسبی را برای آن مشخص کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »