چسب یونولیت

چسب یونولیت - قیمت چسب یونولیت
دسته بندی:
چکیده محتوا
چسب یونولیت

چسب یونولیت ، برای چسباندن انواع یونولیت ها به سطوح مختلف مناسب است. استفاده از چسب‌های متفرقه برای چسباندن یونولیت توصیه نمی شود.

چسب یونولیت - قیمت چسب یونولیت

افرادی که با یونولیت سروکار دارند به احتمال زیاد نیازمند استفاده از چسب های مناسب برای چسباندن آن هستند. انتخاب چسب مناسب برای پلاستوفوم با توجه به نوع پلاستوفوم و کاربرد موردنظر صورت می گیرد.

چسباندن پلاستوفوم با چسب های مختلف

چسب یونولیت ، یک چسب مخصوص برای این محصول است که استفاده از آن بهتر از استفاده از سایر چسب ها برای چسباندن فوم ها است. اما با توجه به کاربرد موردنظر شما ممکن است استفاده از سایر چسب ها برای چسباندن فوم ها مناسب باشد. برخی از چسب های مناسب برای کار با پلاستوفوم را بررسی می کنیم :

چسب سفید

چسب سفید برای چسباندن پلاستوفوم ها در کارهای سبک مناسب است. این چسب در چندین نوع وجود دارد که برخی از آنها کیفیت پایینی دارند. اگر از پلاستوفوم با هدف درست کردن کاردستی و ماکت های کوچک و … استفاده می کنید می توانید از چسب سفید استفاده کنید. چسب های سفید ، از قدرت چسبندگی اندکی برخوردار هستند و در کارهای بزرگ اصلاً نباید مورداستفاده قرار بگیرند.

چسب آکواریوم

چسب آکواریوم می تواند به عنوان چسب یونولیت مورداستفاده قرار بگیرد. کار با چسب های آکواریوم بسیار آسان است و هیچگونه عوارضی ندارد. با استفاده از این چسب ها می توان انواع چوب را به پلاستوفوم چسباند. چسب آکواریوم مثل طلق است و پس از خشک شدن هیچگونه آثاری از خود باقی نمی گذارد. این چسب در صورت تماس با پلاستوفوم وارد واکنش نشده و ساختار پلاستوفوم را تغییر نمی دهد. در نتیجه ظاهر پلاستوفوم همانند اول باقی می ماند.

چسب اسپری پلاستوفوم

چسب های اسپره ای برای چسباندن پلاستوفوم ها مناسب هستند. چسبیده شدن پلاستوفوم با استفاده از این چسب ها در سریعترین زمان انجام می شود. با این چسب می توان پلاستوفوم را به کاغذ و فلزهای سبک به راحتی چسباند. در زمان خرید چسب اسپری پلاستوفوم باید به میزان غلظت و کیفیت آن توجه بفرمایید.

چسب مخصوص پلاستوفوم (بهترین چسب یونولیت)

بهترین گزینه برای چسباندن پلاستوفوم ، چسب مخصوص آن است. این چسب ها دارای مقاومت و قدرت زیادی هستند. ویژگی بسیار خوب این چسب ها این است که پس از چسبیده شدن اصلاً تغییر رنگ نمی دهند و آثار خاصی از خود باقی نمی گذارند. اینکه این چسب ها گران تر از سایر چسب ها هستند ، نباید سبب شود که از خرید آنها صرف نظر کنید. برای پروژه های بزرگ و مهم حتماً از چسب های مخصوص پلاستوفوم استفاده کنید. این چسب ها برای چسباندن پلاستوفوم ها به یکدیگر ، چسباندن مواد مختلف به پلاستوفوم و چسباندن پلاستوفوم به مواد دیگر و … بسیار مناسب است.

چسب حرارتی به عنوان چسب یونولیت

چسب های حرارتی برای چسباندن پلاستوفوم به انواع سطوح مناسب هستند. این چسب ها نباید بیش از اندازه داغ شوند. چرا که در اینصورت ممکن است موجب سوختگی پلاستوفوم و یا موارد دیگر شوند. استفاده از این چسب ها به مهارت و تجربه نیاز دارد. زیرا ناشی گری در استفاده از چسب سبب می شود که برای سلامتی شما مشکلی بوجود بیاید.

چسب های مناسب و نامناسب برای چسباندن پلاستوفوم

در انتخاب چسب یونولیت باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. چسب هایی که دارای حلال آب هستند و از برترین متریال درست شده باشند ، بسیار مناسب هستند. زیرا پس از خشک شدن هیچگونه آثار نامطلوبی برجای نمی گذارند. همچنین این چسب ها اصلاً حساسیت زا نیستند و برای سلامتی شما مضر نیستند.

اما چسب هایی که دارای حلال های شیمیایی هستند ممکن است با پلاستوفوم وارد واکنش شوند و عوارض بدی ایجاد کنند. چسب هایی که دارای حلال پلاستیک هستند ، برای استفاده برای پلاستوفوم مناسب نیستند. این چسب ها حتماً به پلاستوفوم ها آسیب وارد می کنند. چسب های دارای الکل و استون حتماً به پلاستوفوم آسیب وارد می کنند.

نحوه استفاده از چسب یونولیت

اندکی از چسب را بر روی گوشه ای از سطح پلاستوفوم بزنید و اندکی صبر کنید. اگر پلاستوفوم با مشکلاتی نظیر تغییر رنگ و جمع شدن و تغییر شکل و … روبرو نشد ، مشخص است که چسب خریداری شده برای استفاده برای پلاستوفوم مناسب است.

پیش از استفاده از چسب باید سطح پلاستوفوم را به خوبی پاک کنید تا چسب دارای کارایی موردنظر باشد و به خوبی چسبانده شود. پیش از استفاده از چسب ، از یک سمباده نرم استفاده کنید تا سطح یونولیت را صاف کنید.

در زمان استفاده از چسب به این نکته توجه کنید که یک لایه نازک و یکدست از چسب را بر روی سطح پلاستوفوم قرار دهید تا چسبندگی لازم و ایده آل میان سطوح ایجاد شود. پس از آغشته کردن پلاستوفوم به چسب سریعاً به چسباندن آن به ماده موردنظر اقدام کنید تا کیفیت چسبندگی بسیار بالا باشد. با استفاده از چسب یونولیت می توان چسباندن پلاستوفوم ماکت سازی ، بسته بندی ، گرانولی و … را به مواد دیگر انجام داد.

مزایای استفاده از انواع چسب‌های فوم

با استفاده از این چسب ها می توانید از پلاستوفوم ها برای کاربردهای مختلف به آسانی استفاده کنید. استفاده از این چسب ها موجب افزایش دوام پلاستوفوم می شود. معمولاً با گذشت مدت زمانی ، سطح پلاستوفوم به شکل دون دون و نامطلوبی در می آید. اگر از چسب های باکیفیت پلاستوفوم به میزان اندک و با بهره گیری از ابزار مناسب (قلمو) استفاده کنید ، پس از گذشت زمان همچنان سطح پلاستوفوم زیبا و شفاف باقی خواهد ماند.

بنابراین استفاده از چسب سبب افزایش زیبایی و جلوگیری از فرسودگی پلاستوفوم می شود. این چسب ها برای استفاده از پلاستوفوم در صنعت دکوراسیون نیز مناسب هستند.

قیمت چسب یونولیت

نرخ این چسب ها با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. حجم چسب و برند چسب در تعیین قیمت آن اثرگذار هستند. از خرید چسب هایی که ارزان قیمت و بی کیفیت هستند خودداری کنید. چرا که این چسب ها بی شک به پلاستوفوم ها آسیب وارد می کنند. قطعاً تمیزی کار در هر پروژه ای از جمله ماکت سازی ، بسته بندی ، دکورسازی و … برای شما حائزاهمیت است. لذا باید از چسب های مخصوص برای این کار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »