کارخانه تولید و فروش یونولیت

دسته بندی:
چکیده محتوا
کارخانه تولید و فروش یونولیت

کارخانه تولید و فروش یونولیت : در این مقاله ضمن ارائه اطلاعات مفید درباره انواع پلاستوفوم ها ، یک تولیدکننده برتر آن را به شما معرفی می کنیم.

 

پلاستوفوم که بیشتر با نام یونولیت شناخته می شود ، ماده ای سبک است که بر اساس پروسه خاصی ساخته می شود. برای ساخت پلاستوفوم ، مواد اولیه آن را درون قالب های مشخصی ریخته و با انجام فعل و انفعالاتی به ماده موردنظر تبدیل می کنند.

شاید فکر نکنید که این ماده سبک و به ظاهر ساده ، دارای ویژگی های بسیار مهمی مانند مقاومت بالا و عایق پذیری بسیار خوب است و می تواند در حوزه های مختلفی سودمند و مفید واقع شود. اما بر خلاف تصور ، استفاده از پلاستوفوم بسیار رواج پیدا کرده است و در کسب و کارهای مهمی از این محصول استفاده می شود.

مشتریان انواع یونولیت

بهترین کارخانه تولید و فروش یونولیت را به شما معرفی می کنیم. اما اکنون می خواهیم به این مسئله بپردازیم که مشتریان خرید پلاستوفوم چه کسانی هستند و در واقع این محصول در چه حوزه هایی مورد استفاده قرار می گیرد.

صاحبان کارخانه های موادغذایی ، صاحبان کارخانه های چینی و بلور ، صاحبان کارخانه های لوازم صوتی و تصویری ، شرکت های تولیدکننده قطعات کامپیوتری ، دانشجویان و دانشجویان ، مدیران شرکت های عمرانی ، مراکز نظامی  و … از خریداران یونولیت هستند. در واقع استفاده از یونولیت با هدف محافظت از کالاهای مختلف ، ساخت نمونه یا مدلسازی و … صورت می گیرد.

یکی از مشتریان کارخانه تولید و فروش یونولیت ، ساختمان سازان هستند. ساختمان سازان از یونولیت های سقفی ، یونولیت های دیواری ، یونولیت بتن سبک و … در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده می کنند.

جایگزینی یونولیت به جای برخی از مصالح ساختمانی ، دارای مزایای بسیار زیادی است. سازه های ساخته شده با یونولیت دارای حداکثر طول عمر ، وزن سبک ، عایق صوت ، عایق حرارت ، ضد رطوبت و … هستند. به همین دلیل مهندسان و سازندگان تمایل زیادی به استفاده از یونولیت در ساختمان سازی دارند.

لیست محصولات کارخانه تولید و فروش یونولیت

شما می توانید انواع یونولیت ورقی ، یونولیت بسته بندی ، یونولیت دیواری ، یونولیت سقفی و گرانول یونولیت و … را از کارخانه تولید یونولیت پلاستوفوم خریداری کنید. در واقع این مجموعه می تواند پاسخگوی انواع نیازهای شما باشد.

این مجموعه که یکی از بزرگترین تولیدکننده های یونولیت در تهران است ، طراحی و ساخت انواع یونولیت موردنیاز شما را با استفاده از سفارش شما انجام می دهد تا محصول ارائه شده به مشتری ، بهترین کارایی و کاربرد را برای شما داشته باشد.

ویژگی های کارخانه های بزرگ یونولیت‌سازی

چندین کارخانه تولید و فروش یونولیت در ایران در این زمینه مشغول به کار هستند که تولیدات برخی از آنها بسیار باکیفیت است. یک تولیدکننده حرفه ای و مجرب یونولیت دارای چندین ویژگی مهم است :

– این کارخانه ها ، پلاستوفوم های خود را بر اساس جدیدترین متد روز دنیا طراحی و تولید می کنند تا کیفیت محصولات آنها مطابق با محصولات خارجی باشد.

– یک کارخانه مجرب همواره به مناسب بودن قیمت های خود توجه دارد. چرا که یک کارخانه مجرب و حرفه ای که دارای جایگاه خوبی باشد ، هرگز نیازی به گران فروشی و کسب درآمد از طریق قیمت گذاری غیرمعقول و غیرمنطقی بر روی جنس های خود را ندارد.

– کارخانه های مجرب و حرفه ای از دستگاه های پیشرفته و به روز برای ساخت انواع یونولیت استفاده می کنند که این مسئله در افزایش کیفیت و ظرافت محصولات ، تأثیر مستقیمی دارد.

– برترین کارخانه تولید و فروش یونولیت از مواد اولیه مرغوب برای ساخت پلاستوفوم استفاده می کند که این مسئله در کیفیت و مقاومت محصولات تأثیر زیادی دارد.

– یک کارخانه خوب تولید یونولیت هیچگاه ساخت یونولیت های خود را صرفاً با پلاستوفوم های ساخته شده با مواد ضایعاتی انجام نمی دهد. زیرا این کار موجب کاهش کیفیت محصولاتش می شود.

چندین ویژگی جالب پلاستوفوم ها

  • پلاستوفوم ها بسیار سبک هستند. بیشترین حجم تشکیل دهنده آنها ، هوا است. مگر می شود که یک ماده ای به این سبکی ، دارای چنین مقاومت بسیار بالایی باشد. بله این مسئله در عمل به واقعیت پیوسته است و پلاستوفوم با وجود وزن اندک خود ، دارای مقاومت بسیار بالایی است.
  • پلاستوفوم ها را می توان به شکل و فرم های مختلفی درآورد و شکل و ظاهر آنها را مطابق با خواست خود تعیین کرد. بنابراین در سفارش شکل این محصول به کارخانه تولید و فروش یونولیت ، هیچگونه محدودیتی ندارید.
  • ضخامت این محصول متغیر است. در واقع شما می توانید با توجه به کاربردهای موردنظر خود ، سفارش ساخت این محصول در ضخامت های مختلفی را ارائه دهید.
  • رنگ بندی این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است. یونولیت های مختلف از جمله یونولیت های بسته بندی ، گرانول یونولیت ، یونولیت ماکت سازی و … را می توان به رنگ های مختلف خریداری نمود.

خرید بی واسطه از کارخانه تولید و فروش یونولیت

اگر یونولیت های موردنیاز خود را از کارخانه های تولیدکننده آن به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنید ، از چندین امتیاز مهم برخوردار خواهید شد. اولین امتیاز این است که با توجه به اعتبار کارخانه از کیفیت بالای محصولات اطمینان خواهید داشت. حتی می توانید در صورت تمایل خود و تأیید مدیران ، در کارخانه حضور پیدا کرده و کیفیت محصولات و روند ساخت آنها را از نزدیک مشاهده کنید.

دومین امتیاز این است که خرید بی واسطه موجب می شود که قیمت های واقعی را برای خرید محصولات پرداخت کنید. خرید با واسطه ، حتماً هزینه بیشتری بر روی دست شما می گذارد. بنابراین واسطه ها را حدالامکان کنار بزنید.

شش عامل تعیین کننده قیمت پلاستوفوم

کارخانه تولید و فروش یونولیت بر اساس عوامل مختلفی به تعیین قیمت این محصولات اقدام می کند که شش مورد از مهمترین آنها موارد زیر می باشد :

  • طول و عرض پلاستوفوم
  • ضخامت پلاستوفوم
  • فشردگی پلاستوفوم
  • میزان مرغوبیت مواد اولیه
  • دستگاه های استفاده شده برای ساخت
  • استفاده و یا عدم استفاده از قالب برای فرم دهی به یونولیت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »